Funkcjonalność
- Możliwość współpracy z różnymi typami central telefonicznych posiadanych przez przychodnię lub dostarczenie kompletnego systemu (centrala telefoniczna + oprogramowanie)
- Modułowość programu (telefonia / IVR / nagrania rozmów / integracje z systemami zewnętrznymi)
- Skalowalność systemu (zwiększanie ilości obsługiwanych kanałów / stanowisk obsługi klientów)
- Możliwość obsługi wielu równoczesnych połączeń
- Automatyczne odtwarzanie komunikatów dzwoniącemu klientowi (IVR)
- Możliwość tonowego wyboru opcji przez pacjenta (opcjonalnie wybór komendami głosowymi)
- Kolejkowanie połączeń od pacjentów, informowanie o miejscu w kolejce, komunikaty/muzyka w trakcie oczekiwania
- Możliwość dynamicznego przydzielania pracowników do kolejek
- Możliwość jednoczesnego kierowania połączenia do więcej niż jednego pracownika
- Możliwość zgłoszenia przez dzwoniącego pacjenta prośby o oddzwonienie w trakcie oczekiwania w kolejce – rejestr klientów oczekujących na oddzwonienie
- Identyfikacja dzwoniącego klienta przed skierowaniem go do pracownika
- Rejestrowanie historii połączeń od / do klienta
- Rejestr utraconych kontaktów – lista połączeń nieodebranych do których należy oddzwonić
- Moduł raportowy połączeń
- Moduł rejestratora rozmów (nagrania plus opcjonalnie tworzenie transkrypcji rozmowy)
- Wyszukiwanie rozmów wg różnych kryteriów (data, godzina, nr dzwoniący, status, kolejka, klient, kierunek połączenia
- Automatyczne otwieranie karty klienta
- Wyświetlanie pracownikowi listy ostatnich 5 połączeń dzwoniącego klienta przed odebraniem połączenia oraz w trakcie rozmowy