CTIdesk

Funkcjonalność

  • Możliwość współpracy z różnymi typami central telefonicznych posiadanych przez przychodnię lub dostarczenie kompletnego systemu (centrala telefoniczna + oprogramowanie)
  • Modułowość programu (telefonia / IVR / nagrania rozmów / integracje z systemami zewnętrznymi)
  • Skalowalność systemu (zwiększanie ilości obsługiwanych kanałów / stanowisk obsługi klientów)
  • Możliwość obsługi wielu równoczesnych połączeń
  • Automatyczne odtwarzanie komunikatów dzwoniącemu klientowi (IVR)
  • Możliwość tonowego wyboru opcji przez pacjenta (opcjonalnie wybór komendami głosowymi)
  • Kolejkowanie połączeń od pacjentów, informowanie o miejscu w kolejce, komunikaty/muzyka w trakcie oczekiwania
  • Możliwość dynamicznego przydzielania pracowników do kolejek
  • Możliwość jednoczesnego kierowania połączenia do więcej niż jednego pracownika
  • Możliwość zgłoszenia przez dzwoniącego pacjenta prośby o oddzwonienie w trakcie oczekiwania w kolejce – rejestr klientów oczekujących na oddzwonienie
  • Identyfikacja dzwoniącego klienta przed skierowaniem go do pracownika
  • Rejestrowanie historii połączeń od / do klienta
  • Rejestr utraconych kontaktów – lista połączeń nieodebranych do których należy oddzwonić
  • Moduł raportowy połączeń
  • Moduł rejestratora rozmów (nagrania plus opcjonalnie tworzenie transkrypcji rozmowy)
  • Wyszukiwanie rozmów wg różnych kryteriów (data, godzina, nr dzwoniący, status, kolejka, klient, kierunek połączenia
  • Automatyczne otwieranie karty klienta
  • Wyświetlanie pracownikowi listy ostatnich 5 połączeń dzwoniącego klienta przed odebraniem połączenia oraz w trakcie rozmowy